Media społecznościowe w parafii

Autor: Monika Przybysz

Dodano: 14 marca 2022

Każdego dnia średnio jeden mieszkaniec Polski w smartfonie przesuwa 87 metrów palcem po ekranie, konsumując 34 GB informacji. W miesiąc nasz mózg dostaje obecnie tyle informacji, ile w ciągu całego życia spotykali nasi dziadkowie i pradziadkowie. Czujemy się przeładowani informacjami, w ich natłoku nie potrafimy odróżnić prawdy od tzw. fake newsa, półprawdy, postprawdy albo po prostu kłamstwa. Jednak nie chcemy być też wykluczeni społecznie i cyfrowo, dlatego sięgamy po różne komunikatory, jedynie pobieżnie oglądając treści o różnej wartości, nawet bez ich czytania. Czujemy przymus bycia na bieżąco, lęk przed wypadnięciem „z obiegu” informacyjnego (to zjawisko FOMO – fear od missing out).

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

„Zarządzanie Parafią” to kompleksowy serwis ekspercki dla Księży Proboszczów, który oferuje:

  • magazyn papierowy
  • wydania w pdf
  • materiały w wersji elektronicznej
  • konsultacje z ekspertami
Oferta specjalna »

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Monika Przybysz

specjalista public relations, medioznawca, analityk social mediów kreowanie wizerunku, public relations, zarządzanie kryz ysowe

Nr 52 Maj 2024

Nr 52 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej