Rękojmia i gwarancja w sytuacji zakupu wadliwego produktu

Autor: Małgorzata Chojara-Sobiecka

Dodano: 14 marca 2022

Czasem okazuje się, że zakupiony produkt ma wadę. Zdarza się to nawet wtedy, gdy przed zakupem dokładnie sprawdziliśmy nasz przyszły nowy nabytek. Jest to szczególnie istotne w dzisiejszych czasach, gdy coraz częściej i coraz więcej różnego rodzaju towarów kupujemy przez Internet. W tym artykule zostanie udzielona odpowiedź na pytania: czy przysługuje nam rękojmia czy gwarancja, jaka jest różnica między nimi, do kogo się wówczas zwrócić i w jakim terminie.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

„Zarządzanie Parafią” to kompleksowy serwis ekspercki dla Księży Proboszczów, który oferuje:

  • magazyn papierowy
  • wydania w pdf
  • materiały w wersji elektronicznej
  • konsultacje z ekspertami
Oferta specjalna »

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nr 52 Maj 2024

Nr 52 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej