Obowiązki parafii w zakresie rozliczeń z ZUS – zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń

Jakub Pioterek

Autor: Jakub Pioterek

Dodano: 14 marca 2022

Jakie obowiązki w zakresie zgłaszania i wyrejestrowania wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ma parafia, która chce zatrudnić lub zatrudnia osoby na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia? Zebrane w artykule informacje pomogą zrozumieć i wypełnić obowiązki, które wynikają z przepisów prawa.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

„Zarządzanie Parafią” to kompleksowy serwis ekspercki dla Księży Proboszczów, który oferuje:

  • magazyn papierowy
  • wydania w pdf
  • materiały w wersji elektronicznej
  • konsultacje z ekspertami
Oferta specjalna »

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Jakub Pioterek

Autor: Jakub Pioterek

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Specjalista w zakresie zagadnień związanych z ubezpieczeniami społecznymi.Od kilku lat związany z administracją publiczną.

Nr 52 Maj 2024

Nr 52 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej